لپ تاپ
 

  با ديدن آموزشهاي اين مجموعه شما تا سطح بسيار بالايي با روش هاي تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر و مشكلاتي كه ممكن است براي لپ تاپ و كامپيوتر شما در آينده پيش آيد آشنا شده و راه حل هاي آن را نيز به صورت تصويري فرا خواهيد گرفت.

شايان ذكر است كه لپ‌تاپ‌ها نسبت به كامپيوتر‌هاي خانگي مقاومت كمتري دارند و ممكن است كه به علت ضربه آسيب ببيند،به همين دليل

براي اولين بار در ايران كاملترين و تخصصي ترين مجموعه تصويري آموزشي‌ از تعمير كردن لب تاپ به زبان فارسي براي شما ارائه داده ايم كه با استفاده از آن ميتوانيد تمامي مشكلات ريز و درشت  لپ تاپ خود را بدون ارجاع به متخصص كامپيوتر برطرف نمائيد.

مرجعي كامل براي تعميركاران حرفه اي

آموزش تعمير لپ تاپ به صورت گام به گام و كاملا تصويري با كيفيت HD بهترين و كاملترين مجموعه آموزش تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ به زبان فارسي

آموزش تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر

آموزش هايي كه در اين مجموعه ارزشمند و بي‌نظير آنها را فرا خوهيد گرفت:

علاوه بر هويه، جا دارد نوعي قلع كش را نيز تهيه كنيد. قلع كش مزبور بايد از نوع دستي باشد. البته ممكن است اين وسيله براي جداسازي بسياري از قطعات (مانند مدارهاي مجتمع) چندان مفيد واقع نشود.
مجموعه اي از دو يا سه تنظيم كننده نيز لازم مي شود.اين ابزارها كمي با پيچ گوشتي هاي معمولي تفاوت دارند.زيرا در ساخت بدنه يا محور اصلي آنها فلز به كار نرفته است.اين ابزارها براي ساه تر كردن عمل تنظيم مغزيهاي فريت(سر پيچ بعضي از آنها به صورت شش ضلعي مي باشد) ،خازنهاي متغير و پتانسيومترهاي ظريف طراحي شده اند.اگر از اين ابزارها براي بازكردن پيچ هاي معمولي استفاده شود،خيلي سريع خراب مي شوند.به همين دليل از چنين كاري پرهيز كنيد.

مقدمه و اموزش تعميرات لپ تاپ  معرفي ابزارها

شناخت باطري و عيب يابي باطري‌هاي لپ تاپ

 معرفي درايوهاي سي دي و دي وي دي و تعمير آن

جدا كردن قسمتها و قطعات لپ تاپ و كامپيوتر


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۹:۵۳ ] [ رويا ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 390
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب